It's All About ...

Promotie

Wat is promotie?

Promotie is een onderdeel van de marketingmix.
Een knallende strategie om een product of dienst onder de aandacht te brengen en te zorgen voor sky high omzetverhoging.
Klanten trekken en zo mogelijk voor langere tijd aan je te binden. Online en offline kunnen goed samen gaan, bij een goede marketingstrategie.

Denk aan de 'Black Friday Sale' en 'Cyber Monday' in november overgewaaid uit Amerika, aan kortingen, prijsvragen, kraak de kluis, voorjaarssale en spaaracties. Deze acties dienen weer bekend gemaakt te worden aan de consument of business-to-business.

Dit kan op diverse manieren gebeuren: televisiecommercials, internet, social media, geurrilla-acties, straatpromotie, radio en bladen en eventmarketing.

Mail ilse@itsallaboutcommunication.nl of Contact met It's All About Communication 0186-694555.

Artiestenpromotie

Uit naam van Fun & Party Match verzorg ik de boekingen van diverse artiesten, zoals voor de Nederlandse Prince Look & Sound a Like. Daarnaast heb ik voor artiesten een promotieplan opgezet waarbij ik de Social Media kanalen vol zet met berichten.

Voor enkele artiesten heb ik persberichten klaar liggen voor openbare optredens.
Voor op de Artiesten- en Evenementenbeurs heb ik een beurspresentatie ontworpen voor George Michael look a Like, Goochelaar Richard en Drag Queen Miss Rose Murphy. Dit leverde veel optredens op.

Artiestenpromotie Prince Look a Like It's All About Communication

Overige artiesten waar ik een en ander voor verzorgd heb: Drag Queen Miss Rose Murphy, Michael Jackson Look a Like, Muzikale Clown Teddy Klarinetti, One Man Band Boeljoes...

Ben jij een artiest en wil jij meer bekendheid en daardoor meer optredens? Laat mij je dan helpen!

Winkelcentrumpromotie

Winkelcentra in het land bedenken acties om publiek offline te laten shoppen. Activiteiten voor jong en oud om te zorgen dat publiek komt winkel in jullie centrum. Dit kan uiteenlopen van sales-acties, (guerrilla) uitdeelacties, prijsvragen, deelacties, spaaracties, seizoensacties tot live-evenementen.

Zowel online als offline dient er promotie gemaakt te worden om bekendheid voor de acties te genereren. Ik schrijf graag je promotieplan.

Winkelentrumpromotie It's All About Communication


Naast online en offline promotie heb ik ook ter plekke acties gedaan.
Bijvoorbeeld guerrilla acties met uitdelen van Maltesers chocolade snoepgoed, Lays Chips, Douwe Egberts koffie, usb-sticks en kranten. Inclusief de nodige communicatie.

Bekijk bij de referenties van Oud Hollands Entertainment welke entertainment wij ingezet hebben ten behoeve van winkelcentrumpromotie.

Promotie ProPop Festival

In de Stadsgehoorzaal van Leiden werd het ProPop festival gehouden. Met optredens van onder andere Massada, Bon Jovi Sound a Like en de Prince Look & Sound a Like. Daarvoor heb ik persberichten geschreven. Via Social Media heb ik veel berichten geplaatst over de line-up welke artiesten men kan verwachten en hoe men aan kaarten kan komen.

Tevens heb ik diverse artiesten uitgenodigd zodat de sponsoren en vip-gasten een unieke ervaring zouden meemaken.
Dit waren onder andere Drag Queen Miss Rose Murphy, Madonna Look a Like, The Blues Brothers Look a Likes en Marilyn Monroe Look a Like.

Zowel vips als artiesten werden in de schijnwerpers gezet op de rode loper en met een artiest op de foto bij een promotiebord. Alle foto's werden daarna gedeeld op Facebook, welke de bezoekers zelf weer konden delen aan hun Facebook vrienden.

Een geweldig drukke avond geweest, waarbij wij ter plekke nog flink moesten schakelen tussen vip-bar, catering, organisatie en locatie in verband met de gigantische opkomst. Ook aan de deur werden nog doorlopend kaarten verkocht.

Kinderboerderij Lustrum

Kinderboerderij de Bokkesprong in Nieuw-Beijerland bestond 25 jaar. Dat werd grootst gevierd.

Voor het programma boekje welke ik geschreven en ontworpen heb, zocht ik adverteerders. Door deze adverteerders, kon ik als vrijwillger, een programmaboekjes voor ze maken. Naast de teksten verzorgde ik het artwork (kunstwerk zoals foto's en tekeningen).

Met een persbericht benaderde ik de lokale kranten en radiostation. Voor de scholen, bedrijven en huis-aan-huis maakte ik flyers.

Ook het vinden van sponsoren voor de super druk bezocht dag heb ik op mij genomen. Hiermee hebben zij niet alleen een te gek evenement voor het dorp kunnen organiseren, maar hielden zij nog geld over om de kinderboerderij van op te knappen.

Kinderboerderij lustrum promotie It's All About Communication

Schrijf je in voor tips en tricks

Volg me

Facebook logo Twitter logo LinkedIn Google Bedrijf Pinterest logo Instagram logo You Tube logo

Algemene Voorwaarden + Privacy
Onderdeel van Fun & Party Match / 2020